Op deze pagina treft u van de diverse activiteiten foto's aan.

Kerststukjes maken 2022

Kliederkerk 13 november 2022

Palmpasen 2022

De kinderen hebben weer prachtige paasstokken gemaakte in de dienst op zondag 10 april 2022. Met deze foto's een mooie impressie.

Pasen 2020

Kerstmusical Scrooge 2016

Op Kerstavond 24 december 2016 sloegen kerk en dorp de handen ineen voor het toneelstuk Scrooge, afgewisseld met muziek en samenzang. CMV Excelsior, Gospelkoor Terra Nova, de Toneelvereniging, spelers en figuranten, vrijwilligers, een kinderkoor van de basisschool en alle bezoekers in een uitpuilende mfc de Mande zorgden voor een onvergetelijke avond!

Startdienst 18 september 2016

Op deze prachtige nazomerse dag werd de startdienst voor het seizoen 2016/2017 gehouden. Hierbij de foto's van de activiteit. De parate kennis werd getest over allerlei onderwerpen over en aangaande de bijbel.
Als de sfeer van de startdienst tekenend is, wordt het een prachtig en goed seizoen!

Startdienst 20 september 2015

Van de startdienst zijn weer prachtige foto's gemaakt. Bekijk ze nog een keer terug.

Uitje kinderboerderij 29 mei 2015 - kindernevendienst

Een aantal foto's van het uitje van de kindernevendienst.

Met de kinderen hebben we de opbrengst van de collecte van het kinderkerstfeest 2014 gebracht bij de kinderboerderij in Sneek.

Natuurlijk hebben de kinderen daar ook gespeeld, een leuke middag!

Bekijk alle foto's

Startzondag 2014 met als Thema: Onderweg!

Foto's verjaardagsdienst Ds. Gerrit de Haan op 14 juli 2014

Bekijk alle foto's

Foto-impressie van 9 maart 2014: Wandelen met God!

Kerstnachtdienst 2013

Droom, durf, doe en deel

Tijdens de Kerstnachtdienst op dinsdag 24 december kregen de bezoekers de gelegenheid om hun persoonlijke kerstwens op te schrijven. Met deze ‘gaven’ gingen we letterlijk naar de stal.